Předběžná tržní konzultace: Koučink a Leadership

2.
dubna
9 : 00 - 16 : 00
2. 4. 2025 9 : 00 - 2. 4. 2025 16 : 00
předběžná tržní konzultace
Sídlo TA ČR, Evropská 1692/37, 160 00 Praha 6

Technologická agentura ČR připravuje rámcovou dohodu (RD) na vzdělávání zaměstnanců, která umožní flexibilní zajištění vzdělávacích a rozvojových služeb pro zaměstnance organizace v následujících 4 letech. Celková předpokládaná hodnota RD je 7 mil. Kč a její plnění bude realizováno prostřednictvím dílčích zakázek (minitendrů). Dílčí zakázky nebudou povinně nabídkové.

Abychom zajistili co nejefektivnější a nejtransparentnější nastavení rámcové dohody, organizujeme předběžnou tržní konzultaci (PTK) ve formě individuálních konzultací, kde bychom s vámi rádi prodiskutovali parametry RD, její kvalifikační kritéria, cenové možnosti, témata a strukturu jednotlivých minitendrů.

Rádi bychom vás proto pozvali k individuální konzultaci, během které se budeme věnovat klíčovým otázkám. Přivítáme vaše podněty a zkušenosti.

Termín: 2. dubna 2025, 9:00–16:00
Délka schůzky: max. 1 hodina
Účast: max. 3 osoby za subjekt
Rezervace času ZDE

Vzhledem k tomu, že cílem je naplnit kapacitu individuálních konzultací primárně na 2. dubna, prosíme o rezervaci termínu v tomto dni, pokud je to alespoň trochu možné.

V případě, že by na vás již nezbyl volný čas, kontaktujte nás prosím nejpozději do 28. 3. do 12:00 na adrese jakub.pozarek@tacr.cz.

Pro tyto situace máme připraveny alternativní termíny:

  • 4. dubna od 9:00 do 12:00
  • 9. dubna od 9:00 do 16:00

Hlavní navrhovaná témata RD:

Leadership

  • Vedoucí pracovníci: Rozvoj leadership dovedností, práce s osobnostními testy, individuální přístup k podřízeným.
  • Týmový leadership: Řízení týmů, řešení krizových situací, efektivní spolupráce v maticových strukturách.
  • Respektující přístup: Leadership v různorodém prostředí, práce s odlišnými potřebami zaměstnanců.

Koučink

  • Individuální koučink: Pravidelná setkání s vedoucími pracovníky a vybranými zaměstnanci.
  • Týmový koučink: Rozvoj týmové spolupráce, podpora vedoucích týmů.
  • Interní koučové: Výcvik interních koučů pro podporu rozvoje zaměstnanců.

Krizové situace, práce se stresem, mediace

  • Krizový management: Školení v oblasti krizové komunikace a řešení náročných situací.
  • Práce se stresem: Techniky zvládání stresu, meditace, prevence vyhoření.
  • Mediace: Návrh uceleného kurzu mediace pro vedoucí pracovníky.

Podpora změnového řízení, firemní kultura, generace v týmu

  • Změnové řízení: Plánování a řízení organizačních změn, práce s týmy během změn.
  • Firemní kultura a wellbeing: Kultivace firemní kultury s důrazem na zaměstnaneckou spokojenost.
  • Vedení různých generací: Strategie pro efektivní spolupráci více generací v jednom týmu.

Strategie výkonnosti týmů, teambuilding jako vzdělávání

  • Nastavení výkonnosti týmů: Podpora vedoucích v cílení výkonu, řízení rizik a komunikaci.
  • Teambuilding: Využití teambuildingových aktivit jako součásti vzdělávání.

Vzdělávací moduly

  • Soft skills: Návrh vzdělávacích modulů zaměřených na pracovní potřeby zaměstnanců.
  • Koučinkový kurz: Základní kurz koučinku pro vedoucí pracovníky.

Diskutované aspekty:

  • Kvalifikační kritéria (vzdělání, zkušenosti, reference)
  • Hodinové sazby
  • Metody
  • Témata dílčích zakázek (návrhy tematických okruhů a postupu pro dosažení cílů hlavních témat

Výstupy z konzultace pomohou finalizovat zadávací dokumentaci a nastavit spravedlivé a
efektivní podmínky rámcové dohody
.

Těšíme se na vaši účast a podněty!