Právník/Právnička pro oddělení koordinace nákupu a postupů veřejného zadávání

ROZHÝBEJTE S NÁMI ČESKÝ VÝZKUM!

Hledáme precizního právníka/právničku pro oblast veřejných zakázek, který/á se nebude bát přemýšlet mimo zaběhnuté rámce, přinášet vlastní návrhy a aktivně se podílet na rozvoji interních procesů. Na této pozici budete mít klíčovou roli při nastavování a řízení procesů souvisejících s veřejnými zakázkami a metodicky podporovat ostatní útvary Agentury. Hledáme pečlivého a spolehlivého právníka/právničku se zájmem o oblast veřejných zakázek, který/á má alespoň základní povědomí o zákoně o zadávání veřejných zakázek a chuť se v této oblasti dále rozvíjet. Oceníme analytické myšlení, smysl pro detail a schopnost pracovat systematicky. Přesnost, pečlivost a kvalita odvedené práce jsou pro nás klíčové, zároveň však nabízíme podporu a prostor pro profesní růst.

CO BUDE VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ?

  • spolupracovat na strategickém řízení veřejných zakázek a hledat nové cesty k jejich efektivnímu a transparentnímu zadávání
  • konzultovat a vyhodnocovat právní aspekty veřejných zakázek v různých oblastech, zejména IT, ale také dalších dodávek a služeb nezbytných pro provoz Agentury
  • spoluvytvářet metodiky a vnitřní pravidla, která posouvají veřejné zadávání kupředu
  • komunikovat s ÚOHS, soudy a dalšími orgány ve věcech souvisejících s veřejnými zakázkami
  • pracovat s informačními systémy veřejné správy
  • administrativně zajišťovat proces veřejného zadávání v souladu se zákonnými předpisy

KOHO HLEDÁME?

  • osobnost s analytickým myšlením, která umí hledat inovativní řešení a přemýšlet v souvislostech
  • komunikativního a týmového hráče, který se nebojí spolupráce a sdílení názorů.
  • precizního a spolehlivého odborníka, na jehož výstupy se můžeme stoprocentně spolehnout
  • právníka se všeobecným rozhledem, se zájmem o oblast veřejných zakázek a správního práva (zkušenosti v této oblasti jsou výhodou, ale ne podmínkou)
  • právníka se všeobecným rozhledem, se zájmem o oblast veřejných zakázek a správního práva (zkušenosti v této oblasti jsou výhodou, ale ne podmínkou)
  • pečlivého a samostatného profesionála, který zároveň dokáže efektivně spolupracovat v týmu
  • někoho, kdo se nebojí být součástí malého, dynamického a spolupracujícího týmu

CO VÁM ZA TO NABÍZÍME?

  • práci v moderní instituci, která se nebojí inovací a hledání nových cest
  • flexibilní pracovní dobu a možnost home office
  • příležitost k dalšímu vzdělávání a odbornému růstu
  • 5 týdnů dovolené a další benefity
  • platové ohodnocení ve 12. platové třídě podle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

Technologická agentura České republiky klade důraz na rovné příležitosti mužů a žen při rozvoji jejich profesních drah. Jsme férový zaměstnavatel s dobrou atmosférou, který nabízí příležitosti i lidem se zdravotním postižením či jiným znevýhodněním. Jsme místo plné příležitostí – pro každého, bez rozdílů.

JAK SE K NÁM PŘIDAT?

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám své CV v českém jazyce, prostřednictvím tohoto odpovědního formuláře.

Benefity, které u nás nejvíc oceňujeme

Pro účely výběrového řízení zpracovává Technologická agentura ČR, IČO: 72050365, Evropská 1692/37, Praha 6, jakožto správce, Vámi poskytnuté osobní údaje, na základě zákonného titulu, korektně a transparentním způsobem, pouze pro určité, výslovně vyjádřené a legitimní účely v minimálním nezbytném rozsahu, ukládá je ve formě umožňující identifikaci subjektů údajů pouze po nezbytnou dobu ve vztahu k účelu. Bližší informace o ochraně vašich osobních údajů poskytne pověřenec pro ochranu osobních údajů – FairData Professionals a.s., e-mail: dpo@tacr.cz.