Dne 17. února 2025 od 12:00 hodin se uskuteční setkání s dodavateli a zástupci resortu Ministerstva vnitra ČR k výzkumné potřebě TTMV0001 s názvem „Systém využívající AI pro bezkontaktní měření a automatizaci výběru vhodné velikosti výstrojních součástek příslušníků Policie ČR“.
Setkání proběhne v sídle Technologické agentury ČR (Evropská 1692/37, Praha 6), v zasedací místnosti 040 nebo online formou.
Setkání je určeno především dodavatelům – možným budoucím řešitelům projektu, který vzejde z této výzkumné potřeby. Projekt se bude řešit v Programu BETA3, a to formou dodávky služby aplikovaného výzkumu či inovace. Lze hradit 100 % podpory uznatelných nákladů projektu.
Cílem výzkumné potřeby je:
Zefektivnění fungování výstrojní služby Policie ČR prostřednictvím zavedení mobilního digitálního měření postav, sběru digitálních dat příslušníků pro potřeby výstrojní služby a automatizace výběru vhodné velikosti výstrojních součástek. Výzkumná potřeba je zaměřena na vývoj a testování nového software pro mobilní zařízení, umožňujícího provedení bezkontaktního digitálního měření postavy s vysokou přesností, na základě kterého bude vytvořen datový soubor v podobě modelu postavy definovaný sadou rozměrů a navázaný na osobní evidenční číslo měřené osoby. S využitím AI bude na základě získaných dat přiřazena příslušníkovi vhodná velikost výstrojních součástek, kterými bude příslušník v souladu s interními předpisy pro služební stejnokroj a s ohledem na potřeby výkonu služby vybaven. Díky řešení pro mobilní zařízení bude možné zvolit místo a čas měření s ohledem na možnosti a potřeby organizace i příslušníka. Řešení bude využitelné pro další bezpečnostní sbory, Armádu ČR a další organizace, které vybavují své pracovníky služebními stejnokroji a dalšími výstrojními součástkami. SW umožní inovaci stávajících postupů v oblasti výstrojní služby Policie ČR a dalších konečných uživatelů, povede k ekonomické úspoře organizace, snížení administrativní zátěže a časové náročnosti na straně organizace i pracovníků a umožní realizaci dalších navazujících inovačních aktivit v oblasti výstrojní služby konečných uživatelů, jako je predikce efektivních nákupů a moderní elektronické i technologické skladové hospodářství včetně procesu přijetí, skladování a distribuce zboží.
Podle zákona o zadávání veřejných zakázek je TA ČR, coby zadavatel, oprávněna vést tržní konzultace s odborníky či dodavateli s cílem připravit zadávací podmínky a informovat dodavatele o svých záměrech a požadavcích, což činí touto formou.
Předmětem konzultace je:
- diskuse nad hledáním vhodného řešení výzkumné potřeby,
- diskuse nad vhodným nastavením budoucího projektu,
- hledání možných limitů řešení,
- ověření realizovatelnosti výzkumné potřeby,
- zamezení rizika možné diskriminace či nerovnosti pro zadávací řízení.
Tyto parametry mohou přítomní účastníci konzultace aktivními dotazy a diskusí ovlivnit na místě.
Vstup je bezplatný po REGISTRACI ZDE
Všem registrovaným účastníkům konzultace zašleme bližší informace o výzkumné potřebě, a to nejpozději 3 dny před jejím konáním. V případě zájmu se bude možné zúčastnit online formou. Link na připojení bude zaslán společně s podklady k výzkumné potřebě.
Po proběhlé konzultaci bude zde umístěn zápis a prezentace.