Dne 12. 11. 2021 od 14:00 hod se v sídle Technologické agentury ČR (Evropská 1692/37, Praha 6) uskuteční setkání s dodavateli a zástupci Technologické agentury ČR ohledně plánované veřejné zakázky s názvem „Operativní leasing vozidel 2021“.
Obsahem setkání bude konzultace navrhovaného znění zadávací dokumentace.
Dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“), je zadavatel oprávněn vést tržní konzultace s odborníky či dodavateli s cílem připravit zadávací podmínky a informovat dodavatele o svých záměrech a požadavcích, což činí touto formou.
Původní veřejná zakázka malého rozsahu s názvem „Operativní leasing vozidel 2021” byla zrušena, jelikož nebylo možné vybrat dodavatele, který by splnil požadavky stanovené Výzvou k podání nabídek v poptávkovém řízení (příloha č. 1). Zadavatel z důvodu zabránění opakování tohoto výsledku poptávkového řízení rozhodl o uskutečnění předběžné tržní konzultace.
Předmětem jednání/konzultace bude především:
Registrovaným dodavatelům budou sděleny bližší informace nejpozději ve čtvrtek 11. 11. 2021. Vzhledem k současné pandemické situaci prosíme, aby na konzultaci za každý subjekt dorazili maximálně 2 zástupci. Po konci předběžné tržní konzultace bude na webu zadavatele zveřejněn zápis z této předběžné tržní konzultace. V rámci předběžné tržní konzultace bude také podepisována prezence.
Účast na předběžné tržní konzultaci není podmínkou pro podání nabídek v poptávkovém řízení.
Části zadávací dokumentace, jež budou výsledkem předběžné tržní konzultace, budou v zadávací dokumentaci zřetelně označeny, stejně tak budou identifikovány osoby, které se na předběžné tržní konzultaci podílely, a budou uvedeny všechny podstatné informace, které byly obsahem předběžné tržní konzultace dle § 36 odst. 4 ZZVZ.
Příloha č. 2 Kontrolní list pro vyhodnocení odpovědného veřejného zadávání
Zápis z předběžné tržní konzultace naleznete zde.